piątek, 10 kwietnia 2015

Moja codzienna biżuteria

Witajcie Kochani!
Każda kobieta ma swoją biżuterię, którą lubi, bardzo często nosi. Która ją odzwierciedla. Ja swój pełny zestaw skompletowałam stosunkowo niedawno bo miesiąc temu. Właśnie wtedy na moim palcu pojawił się pierścionek, który idealnie dopełnił całość.
Podstawą, przynajmniej dla mnie jest zegarek. Swojego szukałam długo. Nie mogłam znaleźć czegoś klasycznego, ale nowoczesnego, eleganckiego i pasującego do sportowych stylizacji. W styczniu gdy razem pojechałyśmy na zakupy w jednym ze sklepów zauważyłyśmy zegarek, który stał się własnością nas obydwu. Obie szczęśliwe wyszłyśmy ze sklepów już ze swoim zegarkiem na ręce ;)

Oto on:

 House

Na prawej ręce znajduje się u mnie również pierścionek, który dostałam od Chrzestnej jako pamiątkę I Komunii. Odkąd dorosłam i przestał mi spadać z palców noszę go non stop. 



 Czas na lewą rękę.
Znajduje się na niej bransoletka przyjaźni, którą wypatrzyłyśmy z Werką w Sin-Say:

Sin-Say

Oraz pierścionek, który kupiłam w Acessorize. Skusił mnie gdy leżał taki sam, biedny przy kasie... Jak ja mogłam go nie kupić? :)

Acessorize

Wszystko zamykają zwykłe proste perełki do kupienia w każdym sklepie z biżuterią.



Macie swoją ulubioną biżuterię? Jeśli tak to jaka ona jest? :)


Pozdrawiam,
Pati

PS. Na paznokciach znajdują się lakiery: Golden Rose 60 i Wibo 29.

4 komentarze: