środa, 7 stycznia 2015

Wishlist 2015 by Pati

Kochani nadszedł już 2015 rok i czas pokazać wam moją wishliste. Mam nadzieję, że wszystkie rzeczy będą w moim posiadaniu już w 2016 roku... Pomarzyć można, ale wierzę, że chociaż część zagości u mnie na dobre.

Wszystko podzieliłam na 3 kategorie.

I. Kosmetyki

1. Zestaw pędzli ZOEVA
2. Baza pod cienie Zoeva 
3. Zestaw korektorów Sleek
4. Jajeczko Eoes
5. Baza pod makijaż The Balm
6. Cień do brwi the balm
7. Zestaw róży Makeup Revolution
8. Lakier Essie
9. Róż The Balm
10. Cień foliowy Makeup Revolution
11. Paletka Zoeva  Retro Future Palette
12. Paletka Zoeva Rodeo Belle Palette
13. Zestaw róży The Balm
14. Sztuczne rzęsy Ardel Połowki
15. Farbka do ust Sleek
16. Sleek Make Up Base Duo Kit 

II Ubrania i akcesoria

1. Sukienka bez pleców ZARA
2. Zawieszka Lilou
4. Bluzka Sukienkowo
5. Torba ZARA

III. Home

1. Zasłona z falbanką H&M Home
2. Świeca Yankee Candle Vanilla Cupcake
3. Ramka na zdjęcia Zara Home
4. Futrzana poduszka INSPIRO Home
5. Świeca Yankee Cndle Soft Blanket
6. Lusterko kosmetyczka
7. Doniczka/Kubeczek na pędzle
8. Doniczki H&M Home
8. Komplet 2 pojemników H&M Home
9. Pościel H&M Home

To już wszystko. Jaka jest wasza wishlista? Znajdują się tam rzeczy z mojej? 

Pozdrawiam
Pati


16 komentarzy:

  1. Wszystko fajne :D ja to swoja liste mam w glowie, ale jest tego tyle, ze sama nie wiem co najpierw bym chciala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Również poluję na pędzle i paletę z Zoevy ;)
    Jakież było moje zaskoczenie, kiedy wchodzę na bloga, a tutaj dwie przyjaciółki Werka&Pati, bo moja przyjaciółka to również Patrycja. Haha ;D
    Bardzo fajny blog dziewczyny. Dodaję do kręgów i zapraszam do siebie ;) sorenjabloguje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :*
      Przypadek? Nie sądzę ;)
      Napewno odwiedzimy Twój blog :)

      Usuń
  3. W sumie fajna sprawa z taką listą, motywuje do tego by kupować tylko to co najbardziej chcemy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zobaczymy jak to będzie z kupowaniem ;) Może coś innego mnie zauroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna lista :) Chyba sobie taką w końcu skomponuje, żeby kupować to co faktycznie chcę i potrzebuję :) na pewno znajdzie się tam pościel, z bawełny satynowej :)

    Pozdrawiam, Aga z CiekaweKosmetyki.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło, że zainspirowałam Cię do stworzenia własnej listy ;)
      Pozdrawiam,
      Pati :*

      Usuń
  6. Bardzo lubię takie wishlistowe wpisy, chyba też muszę swój stworzyć :)) Fajne rzeczy wybrałaś, z tu zgromadzonych też mam ochotę na jajeczko EOS i jakąś świecę YC ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :*
      Mam nadzieję, że uda Ci się stać się ich posiadaczką ;)

      Usuń
  7. wszystko bardzo fajne próbowałam sobie wybierać co bym chciała z Twojej listy ale nie potrafiłam bo chciałabym wszystko ;p
    http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojj torba z Zary też mi sie marzy ; ) Oby wszystko znalazło sie w Twoim posiadaniu w tym roku ; ) !

    Pozdrawiam
    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Trochę pracy i na 100% wszystko będzie u Ciebie;)

    OdpowiedzUsuń