sobota, 10 stycznia 2015

Tangle Teezer



Kochani dziś przychodzimy do was z recenzją chyba najsławniejszej szczotki Tangle Teezer Original. Swój zakupiłam w Douglasie za 34,90zł, ale znajdziecie go również w drogeriach internetowych za około 30 zł (moja koleżanka znalazła na Ceneo za ok. 23zł).

Na stronie producenta czytamy:
"Takiej szczotki jeszcze nie było! Dzięki zastosowaniu innowacyjnego kształtu ząbków ze specjalnego elastycznego tworzywa, szczotka działa niewiarygodnie delikatnie i skutecznie.
Szczotka Tangle Teezer dostosowuje się do włosów, nie ciągnie splątanych kosmyków, czesze delikatnie i cicho zapewniając gładkie i lśniące włosy w mgnieniu oka. Codzienne szczotkowanie włosów szczotką Tangle Teezer wpływa na zwiększenie ich połysku!"

Szczerze powiedziawszy wszystkie obietnice producenta są spełnione. Rozczesywanie włosów stało się przyjemnością. Szczotką możemy wykonywać również przyjemny masaż skóry głowy. Włosy są o wiele bardziej lśniące i miękkie. 

Zalety:
+ łatwe czyszczenie (wystarczy opłukać ją pod bieżącą wodą i jest jak nowa)
+ dostępność (jest prawie w każdej drogerii internetowej, Hebe i Douglasie)
+ wykonanie (gdy tylko weźmiecie ją w łapki zrozumiecie co mam na myśli)
+ kolory (szczotki Tangle Teezer możemy znaleźć w każdym odcieniu)
+ nie ciągną i z łatwością rozczesują nawet największe kołtuny
+ włosy po jej użyciu stają się miękkie i lśniące
+ niska cena (wiem, że może 30 zł za szczotkę, dla niektórych to wysoka cena, jednak dla mnie, za taką jakość jest niska) 
Wady:
brak


Wiecie czego najbardziej żałuję? Tego, że zwlekałam z jej zakupem tak długo. Porównując wady i zalety same widzicie, że tą szczotkę każda kobieta, nawet mała powinna mieć w swoim posiadaniu.  Szczotka z pewnością posłuży wam na lata, będziecie z niej niezmiernie zadowolone. 
Szczerze wam ją polecamy.

Tangle Teezer  Compact podarowałam mojej siostrze ciotecznej jako prezent od świętego Mikołaja. Jest zachwycona. Kiedyś wolała nie rozczesywać włosów gdyż sprawiało jej to ogromny ból. Na szczęście ten problem zniknął. 

Drodzy panowie? Może warto zrobić mały prezent swojej siostrze, mamie, dziewczynie, żonie czy córce?  Na pewno każda z nich będzie zachwycona.


Pozdrawiamy
Werka&Pati

12 komentarzy:

  1. Ja mam wersję kompaktową i też jestem bardzo zadowolona! Dodałabym jeszcze tylko, że włosy się po niej nie elektryzują. Poza tym moja mała siostra płacze po każdej szczotce, a z tą nie ma problemu + wzorek z owieczki też robi swoje. Ala z MarsoweLove :)

    http://marsowelove90.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wzorek w owieczki też mi się bardzo spodobał :) Niestety jak kupowałam nie było go :( Dostępna była tylko ta... :/

      Usuń
  2. Jak dla mnie szczotka to szczotka. Nie dałabym tyle pieniędzy za zwykłą szczotkę z super nowoczesnymi "ulepszeniami", które tak naprawdę są zwykłe.

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś też tak myślałam :) Jednak ta szczotka naprawdę robi cuda :)

      Usuń
  3. mi ta szczotka nie przypadła do gustu.;) ale opis fajny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy :) Przecież nie każdemu musi się podobać i mamy tego świadomość :)

      Usuń
  4. Nigdy jej nie miałam ale prezentuję się zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj promocji :) W końcu żadna z nas nielubi przepłacać :)

      Usuń
  5. Od dawna robię do niej podchody, ale już niebawem zagości w mojej toaletce na stałe :)
    http://autre-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. mam wersję czarną do torby ... po roku mi się zużyła i poluje na zamiennik tanszy ;p ja ją uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O ile wiem zamienniki się nie sprawdzają. Nic nie może dorównać oryginałowi :)

      Usuń