poniedziałek, 5 stycznia 2015

Makijaż dzienny



Kochani, właśnie zamieszczamy nasz pierwszy poważny post na blogu. Zdecydowałyśmy się na prosty i szybki w wykonaniu makijaż dzienny. Zachęcamy do wypróbowania i oznaczania nasz hasztagiem #lashlovemakeup gdy będziecie chciały  pochwalić się swoim wykonaniem.




Na twarz nałożyłam krem nawilżający Nivea oraz żel arnikowy pod oczy. 
Następnie zaaplikowałam podkład (Rimmel Lasting finish w odcieniu 100 ivory)
i korektor (Eveline art scenic w odcieniu 04 light)  pod oczy oraz na niedoskonałości pędzlem Hakuro H50S.



Twarz zmatowiłam pudrem (Astor Anti shine mattitude w odcieniu 002) używając do tego pędzla Hakuro H55. Następnie brwi przeczesałam spiralką i uzupełniłam kredką z Catrice w kolorze 020 Date With Ash-ton.



Na całą powiekę nałożyłam korektor z Eveline i przeszłam do nakładania cieni, użyłam paletki The Balm Balm Jovi.



Kolor Adagio nałożyłam na łuk brwiowy pędzlem Hakuro H77. 
Następnie tym samym pędzlem zaznaczyłam załamanie powieki i zewnętrzny kącik kolorem Allegro. 
Pędzlem Hakuro H78 i również kolorem Allegro zaznaczyłam dolną powiekę. 
Na środek górnej powieki nałożyłam Iron Maid-in pędzlem AnnCo. 
Na pędzel Hakuro H77 nabrałam odrobinę Blink 1982 i delikatnymi ruchami roztarłam jeszcze raz załamanie powieki.
Cieniem The Stroke i pędzlem Hakuro H85 narysowałam cienką kreskę przy samych rzęsach kończącą się w zewnętrznym kąciku. 


Rzęsy wytuszowałam maskarą z ados.





Twarz wykonturowałam bronzerem, różem i rozświetlaczem 
z paletki Makeup Revolution  Ultra Brightening contour kit Ultra Fair C01. 
W tym celu użyłam dwóch pędzli. Wszystko zaaplikowałam pędzlem Hakuro H24 
i roztarłam Hakuro H55.


Na usta nałożyłam palcem błyszczyk o matowym wykończeniu z paletki 
The Balm Balm Jovi w kolorze Vanilly.

Tak prezentuje się skończony makijaż:



Jeszcze raz zachęcamy do wypróbowania naszej wersji makijażu dziennego.

Pozdrawiamy
Werka&Pati

17 komentarzy:

  1. bardzo delikatny makijaż, bardzo ładny. Również mam zestaw ze sleek`a ale kompletnie się u mnie nie utrzymuję i latem zostawiał plamy:/
    Zapraszam do mnie: www.esentialss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest zestaw ze Slekk, a z Makeup Revolution. Rzeczywiście są bardzo podobne. Z tego jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń
  2. Bardzo fajny, świeży makijaż :) Lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny delikatny makijaż ;) Ja mam pytanie odnośnie zdjęcia z powitalnego posta: w drugim zdjęciu od góry, ta z Was która jest po prawej (przepraszam że tak bezosobowo, ale nie powiedziałyście która jest która) ma niesamowitą objętość włosów....to tak naturalnie? czy może jakimś magicznym sposobem uzyskała taki cudowny efekt? ;) jeszcze raz przepraszam za formę ;)

    http://zakochanawpasji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny naturalny makijaż :) Powodzenia w prowadzeniu bloga i zapraszam do siebie, również dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy!
      Podałabyś link do swojego bloga? :)

      Usuń
  5. Paletkę the Balm z chęcią bym wypróbowała:) Bardzo ładny makijaż. Życzę powodzenia w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo!
      Polecam jej zakup :) Jest wielofunkcyjna i wspaniale sprawdzi się w podróży. Jednak trzeba uważać na cenę. Ja swoją zamówiłam na stronie internetowej i zapłaciłam około 135zł, w Douglasie jest o jakieś 50 zł droższa :)

      Usuń
  6. Też myślałam, że to zestaw ze Sleeka, są niemalże identyczne :) Ja preferuję o wiele mocniejszy makijaż dzienny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zależy kiedy :) Niestety do uczęszczając do szkoły nie można pozwolić sobie na za wiele...
      Dlatego wybrałam właśnie ten :) Pomimo swojej niskiej ceny około 18zł jest naprawdę wysokiej jakości :)

      Usuń
  7. Bardzo delikatny makijaż, taki makeup - no makeup :) tylko zastanwia mnie czemu konturowanie jest niewidoczne, ciężko zauważyć chociaż róż :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety to wina aparatu. Na żywo wszystko było delikatne i widoczne. Następnym razem postaramy się jakoś temu zaradzić :)

      Usuń
  8. http://www.pl.all.biz/img/pl/catalog/217097.png

    Czy ten pędzel Hakuro jest odpowiedni do nakładania różu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli podkład nakładasz szpachelką sprawdzi się idealnie :)

      Usuń
  9. 57 year-old VP Product Management Jedidiah Norquay, hailing from MacGregor enjoys watching movies like Demons 2 (Dèmoni 2... l'incubo ritorna) and Rafting. Took a trip to Durham Castle and Cathedral and drives a Alfa Romeo 8C 2300 Castagna Drop Head Coupe. wazne ogniwo

    OdpowiedzUsuń