wtorek, 7 kwietnia 2015

Wiosenny makijaż




Witajcie Kochani!


Jakiś czas temu Zuzia z kanału Lamakeupebella ogłosiła konkurs na wiosenny makijaż, w którym wzięłam udział. 

Wiosna kojarzy mi się z dziewczęcością, kolorami, zmianami pogody czyli temperamentem, który możemy ostatnio dostrzec wyglądając przez okno. Wszystko starałam się zawrzeć w swoim makijażu. Delikatnie podkreślone oko i mocne usta idealnie odwzorowują moje postrzeganie tej pory roku.

Jeśli chcecie dowiedzieć się jak wykonałam ten makijaż to zapraszam do przeczytania reszty postu.

Zaczynamy:



Na powiekę jak zawsze nałożyłam korektor z Eveline Art Scenic.
Całość przypudrowałam pudrem z Astor Ani Shine Mattitude.
Na całą górną powiekę nałożyłam cień foliowy z Makeup Revolution (Pure Platinum).
Zewnętrzny kącik i załamanie wykonturowałam cieniem Allegro z paletki The Balm Balm Jovi.
Zewnętrzny kącik musnęłam różem z paletki do knturowania Ultra Fair 01 z Makeup Revolution.
Na linię wodną nałożyłam białą kredkę z Manhattanu, a na nią niebieski cień z KOBO ( 123 true blue), który wyciągnęłam. 
Color Tatoo z Maybellin w odcieniu 55 - Immmortal Charcoal namalowałam kreskę wzdłuż linii rzęs i wyciągnełam w tzw jaskółkę.
Zewnętrzny kącik zaznaczyłam cieniem Alice Copper (paletka The Balm Balm Jovi).
W wewnętrzny rozświetliłam Mary Lou.
Rzęsy wytuszowałam maskarą z Ados i przykleiłam sztuczne rzęsy      .

Brwi podkreśliłam kredką z Catrice. Linię pod brwiami wyczyściłam już wcześniej użytą białą kredką. 




Na twarz nałożyłam krem z Nivea. 
Zaczerwienia przykryłam zielonym korektorem z Lovly. 
Nałożyłam podkład z Rimmel Lasting Finish 25hr (100 IVORY)
Pod oczy, na brodę, łuk kupidyna, środek nosa i czoła nałożyłam korektor z Eveline.
Całość przypudrowałam pudrem z Astor.
Twarz wykonturowałam bronzerem z paletki Makeup Revolution.
Na kości jarzmowe (poprawna nazwa kości policzkowych), łuk kupidyna, brodę, środek nosa i czoła nałożyłam Mary Lou.

Usta podkreśliłam pomadką z Golden Rose Velvet Matte (nr 13).


Tak przedstawia się skończony makijaż:



Mam nadzieję, że wam się podoba i odwzorujecie go same z przyjemnością.
Jeśli chcecie możecie głosować na niego TU (Znajduje się pod numerkiem 26).

Jak dla was powinien wyglądać wiosenny makijaż?



Pozdrawiam,
Pati


4 komentarze: