sobota, 10 stycznia 2015

Whislist 2015 by Werka

Witajcie kochani!
Dzisiaj ja przychodzę do was z moją Wishlistą. Ja także mam nadzieję, że chociaż połowa z tej listy znajdzie się w mojej kosmetyczce oraz szafie.

1. Kosmetyki



1. Paleta 12 cieni The Balm 
2. Jagodowy Balsam do ust ( Eos Smooth Blueberry Acai )
3. Bronzer Matowy The Balm
4. Zestaw róży Makeup Revolution
5. Lakier Essie
6. Paleta cieni, róży i szminek 
7. Zestaw pędzli Hakuro
8. Szminka MAC Freckletone
9. Tangle Teezer
10. Zestaw do konturowania twarzy Sleek


2. Pozostałe


1. Torba Nucelle
2. Szpilki GUESS
3. Sukienka Make Way


Pozdrawiam,
Werka 

6 komentarzy:

  1. Twoja kosmetyczne lista jest świetna. Śmiało mogłabym się pod nią podpisać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze zastanawiałam się co takiego jest w lakierach essie, że wszystkie chcą je mieć :) Torebka jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysoka jakoś lakieru :) Piękne kolory :) Przecież każda z nas nie chce by lakier zaczął odpryskiwać nam na drugi dzień ;)

      Usuń
  3. Zestaw do konturowania twarzy też mi się marzy, pięknie wygląda :) Whislist bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń